Monday, October 08, 2007

Kongsvinger og valper

Kongsvinger er vel overstått med gode resultater for alle mine hunder. CK på alle de tre voksne og 1.premie til begge ungpikene. Det var hele 28 pyer tilstede og Cachemire ble 2.beste hannhund med reserveCACIB. Ciachi ble 3.beste hannhund. Dommeren både sa og skrev at Ciachi hadde gått passgang og tullet fælt med bevegelsene, og det så jeg jo selv så Ciachi får skylde på meg for dårlig handling denne gangen... Gaia var nok en gang én plassering fra storcertet. Vi fikk også en hederspremie for oppdrettsklassen. Den gode plasseringen til Cachemire (flott handlet av Henning) sendte ham rett i ledelsen på mestvinnerlista, så da har jeg en utfordring resten av året, for det er jaggu jevnt i teten....

Bonnie skulle hatt sin valp idag, men jeg tok røntgen før helga så hun skal ikke ha noen. Hun er likevel i full gang med å grave en passende fødehule ute i hagen. Det går vel over om noen dager.

Nå skal jeg sette opp valpekassa til Cristal, det er bare en uke igjen til fødselen og de kan jo komme før tida. Hun er enorm nå. Det er kommet endel tispebestillinger, men jeg tar gjerne imot reservasjoner på hannvalper. Ta kontakt om du en interessert! laila@jolijaunter.com