Tuesday, February 24, 2009

Mye har hendt siden sist jeg skrev i bloggen. Jolie klarte seg dessverre ikke, vi prøvde tre forskjellige antibiotika kurer uten hell og til slutt var det tydelig at hun hadde mistet livsgnisten. Det var ingen tvil om at det eneste riktige var å la henne slippe. Jolie var sunn og frisk i 11 år og fikk tre flotte valpekull. Idag har hun mange barnebarn. Jolie var en fantastisk hund.

Et av Jolies barnebarn kom til oss fra Belgia samtidig som Jolie forlot oss. Det var en god trøst. Havanne, datteren til Ciachi og Baronnie, er et lite rampete sjarmtroll full av energi. Hun har sin fars velvinklede kropp og tegninger og sin mors nydelige små mørke øyne. Ja jeg skal snart få tatt noen bilder av henne..

Iglesias har debutert i utstillingsringen og det med stil. Best i rasen og Best i gruppen på sitt første valpeshow, jeg er veldig stolt av den lille sjarmøren. Han er en veldig utadvendt og trivelig valp med et vakkert sjarmerende uttrykk. Litt voldsom med Havanne enda, men jeg gleder meg til de kan leke sammen og bruke sin energi på hverandre..

Ciachi er blitt far nok en gang, Anaelle har fått to valper.

På NKK sin utstilling i Bø kom det 15 pyreneerhunder. Cachemire ble 2.beste hannhund. Bliss ble meget kvalm og spydde i bilen og entret ringen midre delikat og i ganske så redusert tilstand stakkars. Likevel dro hun i land en CK og fikk "velpresentert" på kritikken, noe jeg var meget fornøyd med.

Cristal har bare 14 dager igjen til termin. Hun ser ut som hun skal føde om et par dager. Hun er diger! Nå har hun flyttet inn på mitt kontor hvor hun skal ha valpekassa si. Skal prøve å få tatt noen bilder av magen hennes.